четвртак, 25. јун 2015.

Letnje slike sa We Heart It (:

HEJ,HEJ :)
- Kao sto vecina vas zna da jako volim We Heart It,ovaj post cu posvetiti  letnjim slikama koje sam pronasla na toj aplikaciji.Ja sam odusevljena koliko dobrih slika ima tamoooo :O . Da ne odugovlacim,odmah cemo preci na slikeee :)


P.S. HVALA NA 2000+ PREGLEDA  I 30+ CITAOCA,VOLIM VAS <333













I jedna slika koja nije vezana za leto....

Istina,zar ne ?!

Nadam se da vam se dopadaju slike ....

pratite me :
- INSTAGRAM :@anastasijaaaz
- TWITTER : @anastasijaaaz

- Anastasija -

9 коментара:

  1. Zaista super slike, odlican post.


    Inace mi smo novi blog. Imamo 2 posta pa ako vas zanima pogledajte. Bilo bi nam jako drago da pogledate i komentarisete. Hvala vam unaprijed :-) https://www.blogger.com/blogger

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) link koji si dala nije dobar pa ne mogu uci u tvoj blog !

      Избриши
  2. poslednja slika 10 min sna ujutru su neprocenjivi da ali za mene je to 1 h +

    ОдговориИзбриши
  3. odlican post! svidja mi se tvoj blog :) prati me? ja tebe jesam :))

    http://lamiyasworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post ! Zaista prelepe slike ! :*

    Novi post -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши