понедељак, 13. јун 2016.

#IncrediblyWorld | Velika Plava Rupa


Zdravo svima!
Odlucila sam da otvorim novu rubriku na blogu koja ce se zvati #IncrediblyWorld.
Ja sam osoba koja jako voli geografiju (nadam se da nisam jedina).Oduvek sam volela da gledam razne dokumentarce na televiziji o planeti Zemlji i uvek sam zelela da saznam nesto vise.Posebno su mi bile interesantne emisije o misterioznim mestima na Zemlji.Jedna od takvih prica je bas ova - Plava Rupa,o kojoj sam odlucila da pisem u prvom postu ove rubrike.



Velika Plava Rupa (Great Blue Hole) je velika podvodna rupa na obali Balizea za koju naucnici smatraju da je najveca rupa na svetu ovakve vrste.Udaljena je oko 100m od male srednjoamericke drzave na obali Karipskog mora (Balizea).
Siroka je 300m a duboka oko 125m.
Veoma je uocljiva po svom kruznom obliku i tamno plavoj boji vode.


Izgled unutar vode
Kazu da se ponor izvorno formirao kao pecina tokom poslednjeg ledenog doba,u vreme kada je nivo mora bio znatno nizi.Kako je nivo okeana poceo da raste,pecina je potopljena i na kraju je potpuno kolapsirala stvarajuci ''vertikalnu pecinu'' u oceanu.Upravo zbog toga,mesto je popularno medju roniocima koji zele da vide ove geoloske formacije koje sada leze na dnu mora.

Ronioci kazu da sto dublje ronite,voda postaje bistrija a formacije su sve jasnije.
Velika plava rupa je zasticena od strane UNESCO.



*Slike preuzete sa interneta



Da li Vam se dopada ovakav post?
Pisite mi u komentarima!

E-mail - za saradnje - girlsstuffblogg@gmail.com
Instagram - @littlegirl_inbigworld

Voli Vas,
Anastasija xxxx

14 коментара:

  1. Woow,super post,jako mi se svida kako si to napisala i inace,neke stvari ne volim iz geografije no npr ovo me dosta zainteresiralo :) Super!
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Post je prelep....ali na žalost, ovakvi postovi ne prolaze toliko u svetu bloga, ljudi više vole neke "neobrazovne" postove. Ja sam pisala ovakve vrste postova, samo su bili vezani za fiziku, ali nisu bas davali najsjajnije komentare. Meni se ovakva vrsta posta ekstremno svidja i volela bih da nastavis sa ovim ma koliko god komentara imala, tj. nemala. Ja cu ti uvek komentarisati postove, narocito ovog tipa jer sam ja, kao sta znas, streber :)

    modernastreberka.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,jako zanimljivo i drugacije!Moram da prznam da veoma volim geografiju i da mi je to omiljrni predmet.Nastavi da pises ovu seriju bas je kul! <3

    Blogorodjendan perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divna ideja,rubrika mi se jako dopada! :D Inace,super post,jako zanimljiva rupa *-*,nikad nisam videla nesto slicno!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Imaš novoog člana,baš zbog ovog posta,oduševila si me!Ne volim geografiju ali volim da čitam tako neke zanimljive činjenice☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Inače obožavam geografiju i oceanologiju i ovakve me stvari oduševe. Tako da imaš novog člana upravo zbog ovog. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post i blog. Hvala na komentaru na mom blog. Evo zapratila sam te #100. I ako može follow for follow.
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Gledala sam zanimljivosti o tim rupama, prvo u betonu, a posle i u vodi. Jako mi se dopada ovaj, kako da kažem, ,,dokumentaran" post o rupama. Ako želiš, pogledaj moj blog <3

    smile132.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post!


    Posjetite moj blog i predplatite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/vratila-sam-sepostavljajte-pitanja-za-q.html

    ОдговориИзбриши
  12. Kako divne slikee. Zelim ici tamo, predivno jee !!

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Kako divne slikee. Zelim ici tamo, predivno jee !!

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши