субота, 29. октобар 2016.

Sta se dogodilo samnom?!? - objasnjenje

Zaista ne znam kako da zapocnem ovaj post...
Proslo je pet meseci od poslednjeg puta kada sam sedela za racunarom i kuckala za blog.Verujem da se mnogi od vas pitaju gde sam bila i sta mi se dogodilo....na to pitanje vam ne mogu odgovoriti jer odgovor ni sama ne znam u potpunosti.Bilo je tu svega i svacega.

Kako se prijemni blizio,prestala sam sa pisanjem jer samo morala biti 100% fokusirana na ucenje i sve sto dolazi sa time.Nakon svega toga,napokon je pocelo leto.Kuci nisam bila mesec i po dana....znam,to bas i nije normalno.Necu vam objasnjavati gde sam bila jer mislim da ni sama ne bih znala da vam kazem do kraja tacno ali u sustini,sest nedelja sam bila na putu.Laptop sa sobom nisam imala pa nisam mogla da pisem....Nisam osoba koja laze tako da cu vam reci da sam i zaboravila na blog.
Sada,nakon pet meseci,sedim za racunarom i pisem novi post....AHHH,moram reci da mi je nedostajalo.
I pored toga sto sam bila na putu,morala sam da se udaljim od ovog ''internet sveta'' jer sam zelela neke stvari da sredim.Stvari sa kojima sam se mucila i koje sam gurala dalje od sebe.Ali,kao i sve u zivotu,i to vas jednog dana stigne,preplavi i obeshrabri.
Vazno je da je sve to sada gotovo....






Pocinjem ponovo da vam pisem ali nikako ne mogu obecati da ce postova biti redovno.Rekla sam to jednom i nisam uspela da odrzim obecanje tako da necu ponoviti istu gresku.
Moguce da ce se postovi malo razlikovati.Nece biti vise deciji i nepotpuni.Pokusacu da pisem o ozbiljnijim temama .Ako vec sada imate neke zelje za postove (da li su to saveti,pitanja...bilo sta) ostavite mi u komentarima!







Zao mi je sto sam vas napustila,zaista.Ali mislim da je na neki nacin to bila dobra odluka...barem dok nisam stala ponovo na noge.
Jako ste mi vazni,kao i ovaj ceo blog i ne zelim da vas izneverim !!!
Pocinjemo ponovo ....


A' xxx

18 коментара:

  1. Heej! Drago mi je što si se vratila iako si i sama rekla da nećeš objavljivati postove redovno... potpuno te shvaćam i uz tebe sam!
    Ako nađeš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi je drago sto si se vratila,svima si nam nedostajala.Skroz te razumem,bitno je da si resila svoje probleme i da si uzivala tokom leta ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je što si sad tu. Post je zanimljiv, pratim te na GFC ( #100 ).


    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nice post! Your blog it's very interesting

    Would you like to follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Slike su savršene :)
    Drago mi je što si se vratila <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/autumn-pictures.html

    ОдговориИзбриши
  6. Sretno ti u novom početku. Jedva čekam postove! <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Šaljem jedno veeeliko razumevanje s ove strane monitora od mene! Piši kada misliš da treba, o čemu god želiš, opusti se i ne razmišljaj preterano. Ideje će dolaziti same od sebe, kada se opustiš i kada sa sebe skineš taj teret koji vučeš razmišljajući 'o čemu sledeće da pišem?'. :)

    Najnoviji post ♡

    ОдговориИзбриши
  8. I love you! Great!
    Have a nice weekend :)

    I follow you! Can you follow me back?
    If you comment my post, I will comment your four posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    ОдговориИзбриши
  9. Bitno je da si se vratila <3 potpuno se slažem sa tobom :)
    Pratim te..uzvrati ako želiš :) :*
    https://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши