понедељак, 31. октобар 2016.

Trendovi 2016. godine - Da,Ne?

Zaista ne znam gde je ova godina otisla.Vec je novembar mesec sto znaci da nas Nova godina ceka odmah iza ugla.Isto tako,to znaci da nam se zima opasno priblizava sto me ne cini bas presrecnom...Ako nije problem,zamolila bih leto da se vrati hihi.
Mislim da cete se sloziti samnom ako kazem da su ovu 2016. godinu obelezile mnogobrojne manifestacije,trendovi i jos mnogo toga...
Danas smo tu da pricamo o trendovima!
Mozda je do toga sto sada imam 15 godina,mnogo me vise zanimaju trendovi u svetu i zasigurno se mnogo vise krecem po drustvenim mrezama,ali,imam osecaj kao da je ova godina zaista bila prepuna sto modnih,sto drustvenih trendova.




Iako su ove pletenice definitivno najupecatljiviji trend za ovu godinu,ako niste znali,one su u modi takodje bile davnih godina.Za nase majke ili bake ovo je bila frizura kao i svaka druga koje su one cesto nosile,a za nas...secate li se samo na pocetku godine kakav je hos nastao na Tumblr-u i ostalim drustvenim mrezama kada su nastale slike devojaka sa ovom frizurom!?!
Mada mi nije jos uvek jasno zasto ovo zovu 'Kim Kardasian' pletenice?!Nije kao da ih je ona otkrila (ne zelim nikoga da uvredim,naravno).
Meni se ova frizura iskreno,jako dopada i volim da je nosim.Moze da da jako lep celokupan izgled kada je u pitanju neki outfit.Paa,sto da ne?




Iskreno,ja sam osoba koja jako voli nokte.Da li je to nadogradnja,izlivanje ili su nokti prirodni..nije bitno.Imala sam ogromnu zelju da za maturu imam izlivene nokte,sto sam uprkos toga sto sviram klarinet gde nokti nisu bas pozeljni,uradila.Sve je to u redu ali...od kada se pojavila ta 'moda' za kilometarskim spic mat noktima,sve mi je palo u vodu.Ne,ne mogu da shvatim niti da zamislim tolike nokte na svojim rukama ALI,sve je stvar ukusa i svaka osoba je razlicita.Ove godine su nokti bili,mislim,i previse u modi hahah.Svaka druga devojka je imala nadogrdnju ili izlivanje sto mi je sasvim u redu,jer,bolje to nego da polovina njih gricka nokte sto vecina nazalost ima naviku.



I naravno,kako bi nesto danas moglo da prodje bez drustvenih mreza :D
Pojavile su se (a i pojavljivace se u buducnosti) mnogobrojne nove drustvene mreze.Realno gledano,instagram nije nastao bas ove godine ali mislim da je on definitivno aplikacija godine.Promenio je izgled i ubacio mnogobrojne nove opcije (insta stori,zoom slika) koje su se nekima dopale,nekima ne,ali je i dalje jedan od najpoznatijih drustvenih mreza.
Ja instagram jako volim i priznajem,najvise vremena provodim na njemu.
Go Follow Me ----> @littlegirl_inbigworld


Svima dobro poznate - Superstar Adidas patike.Ja nisam imala priliku da ih kupim ali sam od prijatelja cula da su jako dobre,udobne i kvalitetne.Sama,ne znam da vam kazem.Jako mnogo ljudi ih je kupovalo i bile su trazene cele godine.Mnogu mnogo da donesu outfitima i to mi se jako dopada.Mislim da su bile jedan dobar trend ove godine.


*Slike preuzete sa Google.com


Ahh te cuvene (kako neki kazu) 'Kao lenjirom iscrtane' obrve.Gledala sam mnogo videa,postova u kojima su se pominjale ove obrve i moram reci da su misljenja podeljena.Tinejdzerkama i mladim devojkama se ovo jako dopada i vecina njih bi zelela ili vec ima ovakav oblik obrva,dok starije zene/devojke ovo bas i nepodnose.
Ja iskreno,protiv ovog trenda nemam apsolutno nista.Opet kazem,sve je stvar ukusa...



I to bi dragi moji,bilo sve!
Ako zelite post o poznatim manifestacijama 2016. godine,stavite mi doznanja u komentarima.


Instagram : @littlegirl_inbigworld
E-mail : girlsstuffblogg@gmail.com <---- ovde mi pisite ako imate pitanja,nedoumice ili ako zelite saradnju.


                                          Volim vas i saljem svakome jedan veliki zagljaj <3


A' xxx 

6 коментара:

  1. Odičan post. Ni ja ne mogu da smislim duge, šiljate nokte. Ali ipak, sve je stvar ukusa :)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega. Ja na tvoj vec jesam :)
    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. meni se dugacki nokti nikada nisu svideli sve ostalo je super!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/10/bfw-esprit-sportina-fashion-and-fun.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  3. Od gore pomenutih trendova, volim pletenice i Superstar:)

    Zapratila sam te, ako žeilš da uzvratiš, evo linka mog bloga:)

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.Meni se sviđaju svi spomenuti trendovi :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши