субота, 05. новембар 2016.

#IncrediblyWorld - Podvodni vodopad

Predhodni post u #IncrediblyWorld rubrici OVDE

Danas vas vodim cak do ostrva Mauricijus koje je smesteno u Indijskom okeanu na oko 2.000 kilometara od obala Afrike!
Ovo ostrvo u sebi nosi mnogobrojne prirodne lepote ali ono sto ga cini jedinstvenim jeste opticka iluzija podvodnog vodopada.




Naucnici su ustanovili da su morske struje bile uzrok stvaranja ovog vodopada.One su se vremenom uz pomoc peska sa obala Mauricijusa stvarale lezista koja odaju utisak slivanja vode nasred okeana.Ovaj predivni prizor mozemo videti na severozapadnoj obali ostrva i najlepsi pogled mozemo dobiti iz vazduha.Ako ga gledate iz drugih uglova,videcete plavetnilo okeana,spoj plave,tirkizne i smaragdno zelene boje ali utisak nije ni izbliza predivan ako se ne gleda iz vazduha.



Iako nije rec o pravom vodopadu,to ne umanjuje lepotu ovog fenomena nastalog od strane same prirode,ukazujuci na cinjenicu da postoji jos jako mnogo stvari koje mi ne znamo o okeanima i koje jos uvek nisu istrazene.
Meni je ovo jedan poseban prirodni fenomen koji nam pokazuje koliko je priroda zapravo mocna i magicna.Postoji jos toliko toga sto mi ne namo o njoj.Jednom recju,priroda je veoma tajanstvena ali ujedno apsolutno predivna.

Slika pokazuje gde se na karti nalazi Muricijus ostrvo



Izgled vodopada na Google mapi



Nadam se da ste uzivali!

Instagram:@littlegirl_inbigworld
FB page: GirlsStuff ( @girlsstuff010 )
E-mail: girlsstuffblogg@gmail.com

Voli vas,
A'xxx

15 коментара:

  1. Aiiii tačno mi dođe da se teleportujem tamo,moram ti reći da je ova ' rubrika ' na blogu jako zanimljiva i kreativna ( bar meni ) samo tako nastavi <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme... nisam niti znada da postoji ovako nešto *-* haha, odličan post!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post i veoma interesantan. Meni se dopadaju ovakvi postovi i pisala sam ih i na svom blogu, ali sam početkom godine prestala. Međutim, planiram da im se vratim, a tvoj post mi je pomogao da se još jače odlučim za to. :)

    The Fashion Spell|Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno oddlican post! Rubrika i sve je jako interesantno!

    Zapratila sam te :)
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivnooo! Post je odličan!
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. https://magicworldofpanda.blogspot.hr follow her she will follow u

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Vodopad izgleda prelepo i volela bih da ga posetim. Kad odrastem možda ću izdvojiti vreme i odputovati tamo. Poseti moj blog i ostavu utiske.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. so gorgeus place.... i want to go there! follow;) now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  9. Kako prelepo covece. Hocu tamo. *-* Inace, odlicno si nam predstavila celu destinaciju. Aaaaaa *-* Uclanila sam ti se u blog btw. ☺

    Na mom blogu je novi post o tome kako devojke razmisljaju na kontrolnom, pa pogledaj. :) I uclani se ako mozes.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Diivan post <3
    VELIKI ZAFUL GIVEAWAY KOD MENE-> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/big-zaful-giveaway.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  11. Oh my god, amazing place *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  12. Bas je interesantan post, ako zelis mozes pogledati moj blog, pratim te <3

    ОдговориИзбриши
  13. kakav fenomen :)
    ako zelis zaprati me
    http://taschaprincess.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши