четвртак, 24. новембар 2016.

#PričamoZajedno - Mržnja ili sreća?Šta ispunjava toj život?

I evo posle malog odsustva,ponovo sam tu.Današnji post će biti na malo ozbiljniju i veoma realističnu temu iz rubrike #PričamoZajedno.Kao što i samo ime govori,volela bih da mi u komentarima ostavite vaša misljenja kako bismo zajedno radili na ovome!


Planeta Zemlja je posebna.Stvorena za život ljudi,za naš dom.Jedinstvena je i posebna zato što je naša i jedina je planeta na kojoj ljudi mogu da žive.Ovo je naš svet u kojem treba da širimo ljubav,nežnost,poverenje,prijateljstvo...Ali na žalost,kao i većina drugih stvari u našim životima,to nije tako.
Jednom sam slučajno naletela na ovaj citat:


Tužno je,ali na neki način istinito.
Ljudi su postali veoma surovi,puni besa,mržnje,zavisti...ali zašto?Zašto punimo srce mržnjom?Zar želimo da postanemo ljudi koji ce biti na losem glasu?
Zato vas molim: razmislite pre nego što kazete nesto pogrdno drugoj osobi.Stavite se na njeno mesto.Kako biste se vi osećali?Da li bi vas bolelo?Razmislite pre nego sto ostavite ružan komentar na necijem blogu,youtube kanalu,instagram profilu ili bilo gde,zaista nije bitno...Morate shvatiti da se neko trudio oko tog bloga,kanala.Da je sate i sate provodio smišljajuci nove izglede bloga,tražeći inspiracije za postove a neko dodje i sve to unisti sa samo jednim komentarom.Mozete li da zamislite koliko to teško pada ljudima?To je samo jesan od mnogobrojnih primera...
 Budite bolji od toga!


Niko od nas nije rodjen pun besa,mržnje,pohlepe...To sami postanemo.To je naš izbor.Ali je isto tako izbor koji ima i drugu stranu.Stranu ljubavi,poštovanja,prijateljstva i nežnosti.Za tren oka cete imati 60 godina,okrenucete se,pogledati na vaš dosadašnji život.Da li cete videti srećnu osobu sa velikim brojem prijatelja koji su bili uz nju svih 60 godina,ili cete videti tužnu,depresivnu osobu koja je bila sama sve te godine.

Ja sam izabrala nasmejanu osobu zato što znam koliko znači pozitivno razmišljanje i pozitivan karakter za život.Srećna sam i to mi je više nego dovoljno!

Koji će biti vaš izbor?

A'xxx

8 коментара:

  1. u potpunosti se slažem sa tobom.Sve si lijepo napisala to,i naravno,bas kao i ti,vjerujem da smo svi mi rođeni bez mržnje,samo sto se to nazalost vremenom stece.
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Predivno si to napisala, svaka ti čast i potpuno se slažem sa tobom *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično napisano!!Slažem se da je sve to naš izbor,nažalost,mnogi ljudi izaberu goru stranu.

    giveaway usaradnji sa Zafulom:

    http://mywonderland-xoxo.blogspot.rs/2016/11/zaful-coupon-100-giveaway-i-glam-it-up.html

    ОдговориИзбриши
  4. Jako iskreno napisano mnogo je lepo. Najlepši citat mi je drugi i slažem se sa njima. Ne mogu verovati koliko danas ima narkomana.

    LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  5. be connected to the net so one can provide even extra useful as well as administered fitness care services. except those blessings, running with present day domestic fitness care equipment additionally way receiving health care at extra affordable charge and with larger convenience of use too. For more ==== >>>>>> http://musclegainfast.com/legendary-beard/

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka cast, svijetu treba vise ljudi kao sto si ti. Nikad ne bi omalovazavala neciji trud, bas zato sto znam koliko takve rijeci bole. Lijepo napisano! :)
    Imas Bozicni giveaway kod mene: pa ako zelis ucestvuj: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ovaj post mi se jako dopada, bas mi je dao motivaciju!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши