уторак, 10. јануар 2017.

Kraj 2016. godine + slike

Jos uvek nisam imala priliku da vam pozelim sve najlepse za novogodisnje praznike pa,evo ga.Iz dubine srca zelim svakom jednom od vas sve najbolje.Zelim da kroz ovu godinu koracate uzdignute glave,bez spoticanja.Uvek nosite osmeh na licu jer on menja stav ljudi prema vama.Neka sreca i ljubav greju vase srce kroz celu 2017. godinu.Budite ono sto jeste i nesramite se zato sto je svako od vas poseban,unikatan.Nemojte to zaboraviti!


2016. ce definitivno biti godina za pamcenje u mom zivotu.Pre svega,moram reci da je prebrzo prosla,barem se meni tako cini.Bilo je jako mnogo uspona i padova ali sam zaista srecna jer sam uvek imala priliku da naucim nesto novo o zivotu.Ovo je bila godina u kojoj sam sama shvatila da zaista odrastam.Misljenja,ocekivanja,postupci...sve se polako menja.Bilo je mnogo suza ali osmeh nije nikada nestao.Upoznala sam velik broj novih ljudi,obnovila i ucvrstila neka prijateljstva.Zavrsila sam jedno poglavlje - osnovnu skolu.Upisala ono sto sam zelela i imala divno prvo polugodiste srednje skole.Sta bi jedan tinejdzer mogao vise da pozeli?Zahvalna sam roditeljima sto su bili uz mene svakoga dana i imali poverenja u odluke koje sam donosila.
A sada,drzim palceve da svima nama 2017. bude bolja od svih predhodnih godina.


Evo nekoliko slika koje sam uslikala ove godine,sve se nalaze na mom instagramu @littlegirl_inbigworld







Jesen je 2016. bila apsolutno predivna.
          Jos jednom,sve najlepse u 2017. godini ♡

                      》》》》A'xxx ♡《《《《

6 коментара:

  1. Odlican post, draga! I meni ce 2016. takodje ostati u sjecanju i imam puno divnih uspomena u toj godini. Nadam se da ce 2017. svima nama blogerkama donijeti puno srece. Slike koje si uslikala su prelijepe, jako mi se svidjaju.
    Btw novi post na momblogu:
    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su ti predivne. Vidim da prevladavaju vesele boje, divne su. Kad bih ja bar tako znala slikati tj fotografirati :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su preprepredivne.Prvo sam mislila da su sa interneta,stvarno imas talenta.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. WOW! Slike su predivne. Jesen je zaista bila jako lepa, a ti stvarno jako lepo slikaš slike
    -Novi post je na mom blogu. Reč je o jednom jako zanimljivom tagu: LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne fotke draga! Čime slikaš? Odličan post. :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Overall Vimax reviews were positive. Vimax is one of the leading male enhancement pills on the market today. One major reason is the natural formulation of ingredients that made of this product. http://musclegainfast.com/jack-hammer-xl/

    ОдговориИзбриши