петак, 13. јануар 2017.

- Nekoliko načina da održite energiju tokom celog dana -

Zdravo svima!
Raspust je prošao i vreme je da se vratimo u školske klupe.Ove niske temperature,sneg i kiše nam baš i ne idu u korist ali šta se mora,mora se zar ne?!.Verujem da ćete se složiti samnom da apsolutno nikome nije lako da se ustane ujutro i ode u školu.Ceo proces izgleda ovako:

- RADNI DAN,06:15 ZVONI ALARM,ŠKOLA POČINJE U 07:30 -
Maja - pokušava da otvori oči ali joj sunce udara u lice kroz prozor,pokušava da nađe telefon koji neprestano zvoni - : Ma daj,tek je 06:15h,zašto sam alarm uopste stavila ovako rano...bravo Majo!Ima jos vremena,samo ću malo da zatvorim oči.......
- 07:05 - 
Maja : Ooooo,ne ne ne,ovo se ne dešava...Kako je moguće,samo što sam zatvorila oči,aghhh mrzim školu i buđenje i alarm i sveee!!!
Brzo iztrčava iz kreveta,noga joj se zaplete u ćebe i padne.Gunđajuci trči u kupatilo,pola stvari zaboravi da uradi,uleti u sobu i pocne da kopa po garderoberu.
Maja : Mamaaaaa!!
Mama : Molim dušo?
Maja : Mama,pa gde su mi one crne farmerke sad??
Mama : Majo,pitala sam te sinoć da li da ih stavim na pranje ti si rekla da.Ne mozeš njih da nosiš,peru se.
Maja : Jaooo bre mamaa.UHH!Koliko puta da ti kazem da me ništa ne pitaš dok gledam seriju??
Mama : Imaš pun orman garderobe,nađi nešto.
Sva sreća pa je predhodni dan spakovala torbu...Obuče se,uzme torbu,uđe u kuhinju da uzme sendvič i  trčeći ode u školu.
- NA PUTU DO ŠKOLE- 7:20
Zove drugaricu
Maja : Elena,molim te mi reci da profesorka nije jos došla...
Elena : Nije,ali požuri.Smisliću nesto da joj kazem dok ne dodješ.
- STIŽE U ŠKOLU - 07:37
Uleće u učionicu,profesorka sedi za stolom
Maja : Izvinite što kasnim.
Prof, : Majo,dobro znas šta se dogadja kada zakasniš.Sedi ali imaš neopravdani.Ovo ti je već drugi put ove nedelje,moraću da porazgovaram sa tvojim roditeljima.
Maja sedne za sto,zadihana i gladna ali sada nema ništa od hrane,mora da se fokusira na čas.




Nadam se da vam se dopada ovaj mali tekst koji sam napisala.Nisam imala u planu ovako nešto ali verujem da svaki post koji nije sastavljen kao pesmica,na kraju ispadne mnogo bolji i zanimljiviji.U svakom slučaju,zašto sam sve ovo napisala.Verujem da šte primetili da ako vam dan ne počne onako kako ste želeli,ostatak dana prođe nekako nepotpuno i bez energije.Energija je važan deo života svakog čoveka.Zato,sam odlucila da vam u današnjem postu predstavim nekoliko načina da imate više energije tokom dana.


- Nemojte odlagati alarm ujutro -



Svakome je veoma primamljivo da nastavi sa spavanjem kada alarm ujutro zazvoni.Svako od nas je barem jednom napravio grešku da odloži alarm,odrema još malo ali svi dobro znamo šta se desi u 90% slučajeva - zakasnimo!Moram priznati,ja sam prva na toj listi...Večito odlažem alarm i kasnim ali trudim se da to popravim.
Šta se zapravo dešava : Ako se vratimo na spavanje,možemo prekinuti rad hormona sto će prouzrokovati otežano budjenje.
Ako se na vreme probudimo,naspavani i dan nam počne onako kako treba,imaćemo više energije.


- Istuširajte se nakon buđenja - 



Znam da se većina nas tušira uveče ali jutarnje tuširanje je veoma korisno za telo.Ne morate da se tuširate sa gelom ako ste to uradili uveče,dovoljno je samo vodom.Moja mama mi je uvek govorila da se ujutro istuširam malo hladnijom vodom i zaista,posle toga se osećate potpuno razbuđeno a što je najbitnije,vaše telo se oseća bolje i možete započeti dan.


- Imajte obilniji doručak -



Svi znamo da je doručak najvažniji obrok u toku dana.Nakon duge noci,organizam dobija hranu i kreće sa radom.Velika greška koju većina ljudi pravi jeste da za doručak popiju kafu,čaj i ubace dva,tri keksa u organizam.Mada ima i onih koji nikada ne doručkuju,a to je ubistvo za vaše telo.Svi se izvlače na rečenicu ''Ja nikada ne doručkujem,ne mogu''.Okej,ne mozeš ali ti si sam svoj organizam navikao da ne prima hranu ujutro.Ako si ga ti tako naučio,ti si jedini koji to može promeniti.
Evo jedno najprostije pitanje : Šta je hrana? - odgovorite u komentarima kako biste sami dobili odgovor zašto dan treba da započnemo sa malo obilnijim obrokom.


- Čaša vode pre i posle spavanja -



Ja nisam znala koliko je važno popiti čašu-dve vode pre spavanja i nakon buđenja,sve dok nisam pročitala to u jednom časopisu.Elem,čašom vode pre spavanja nadomešćuje se sva tečnost izgubljena tokom dana.Ona će održavati tečnost u organizmu na zadovoljavajućem nivou do jutra.Takođe,čaša vode pre spavanja smanjuje mogucnost od srčanog i moždanog udara.
Što se tiče jutarnje čaše vode,smatra se da je najbolje popiti čašu malke ili malo toplije vode.Naime,grčevi i nadimanje proilazi od nedostatka tečnosti u organizmu.
FunFact : Akne se mogu resiti unosenjem vece kolicine vode u organizam!



Nadam se da će vam nešto od ovoga pomoći!

A'xxx


10 коментара:

  1. Ove preporuke sam dobila od mnogo ljudi, ali ja ništa ne poštujem... Ne doručkujem, što je najgore.. :) Odličan post! ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Eh, sa se ja bar probidim nakon 15 minuta, ja obicno uzmem mobitel i onda se razbudim hahah.
    Ja se takoder obicno tusiram prije spavanja. Nekad jutri nemam vremena za to. Odlican ti je post :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  3. Doista nikad nisam imala problema oko buđenja, ni oko kašnjenja. No ovo moram pokazati svojoj prijateljici koja kasni svagdje ako je to ujutro. :)

    Fantastiko World - pratim te, posjeti moj blog ako želiš. ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se tvoj blog!

    Pogledaj moj i možemo se pratiti, ako želiš >> Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  5. Super saveti,slažem se sa tobom kada je jutarnje tuširanje u pitanju,zaista pomaže.Super napisano,odličan post!<3

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo si kreativna, bas sam se slatko nasmejala dok sam citala pocetak posta, velikim delom se pronalaim u njemu ahahaha :D Super si nam savete dala, tako da ti hvala na pomoci <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. water and everyday foods, the process of aging hits people earlier. Many young men suffer from the problem of infertility and poor functioning of the male organs that is caused by disruption of endocrines functions. http://musclegainfast.com/jack-hammer-xl/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post,a ujedno i veoma koristan.Ja sam neko ko voli rano se probuditi i mrzim kad se probudim kasno međutim uvijek postoje oni dani kad ću odložiti alarm i zakasniti,naravno..


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши